Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO E-SHOP
1. Obecná ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "Podmínky") společnosti Jakub Lopata, se sídlem V Osadě 927/1, 716 00 Ostrava - Radvanice, IČO: 76530558, e-mail: info@tastycoffee.cz, telefon: 704 895 308 (dále jen "Prodávající"), upravují práva a povinnosti mezi kupujícím a prodávajícím při nákupu zboží prostřednictvím internetového obchodu na adrese www.tastycoffee.cz (dále jen "E-shop").
1.2. Tyto Podmínky jsou vydány v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů.
1.3. Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím E-shopu nakupuje zboží. Kupující bere na vědomí, že nákupem zboží nevznikají žádná práva k užívání registrovaných značek, obchodních názvů či patentů prodávajícího.
1.4. Veškeré informace o zpracování osobních údajů jsou obsaženy v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, dostupném na webu.
2. Objednávka a uzavření smlouvy
2.1. Kupní smlouva je uzavřena na základě elektronické objednávky kupujícího, kterou prodávající potvrdí e-mailem.
2.2. Pro uzavření smlouvy je nutné, aby kupující provedl objednávku obsahující:
• výběr zboží,
• způsob doručení a platby,
• kontaktní údaje (jméno, příjmení, doručovací adresa, e-mail, telefonní číslo).
2.3. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku nepotvrdit v případě nedostupnosti zboží nebo jiných objektivních důvodů. V takovém případě bude kupující informován e-mailem.
3. Cenové a platební podmínky
3.1. Cena zboží je vždy uvedena včetně DPH a všech zákonných poplatků.
3.2. Možnosti platby:
• bankovní převod (splatnost do 3 dnů),
• online platba kartou (přes Shoptet Pay),
• dobírka při doručení,
• hotově při osobním odběru.
3.3. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po zaplacení celkové ceny.
4. Doručení zboží
4.1. Možnosti doručení:
• osobní odběr na provozovně,
• doručení přes Zásilkovnu, PPL, Balíkovnu,
• doručení je možné pouze v rámci České republiky, Slovenské republiky
4.2. Kupující je povinen zkontrolovat neporušenost balíku při převzetí a v případě poškození informovat přepravce.
4.3. Pokud kupující zásilku nepřevezme bez oprávněného důvodu, může být účtován poplatek za opětovné doručení.
5. Speciální podmínky pro B2B partnery
5.1. Balíčky pro firmy a gastro provozy
• Prodávající nabízí výhodné balíčky pro B2B partnery, zahrnující pravidelné dodávky kávy.
• V rámci těchto balíčků může být poskytováno zapůjčení kávovaru dle sjednaného objemu odběru.
• Kupující v rámci B2B spolupráce získává možnost individuálních cenových podmínek a servisní podpory.
• Podmínky spolupráce a konkrétní nabídky jsou sjednávány individuálně ve zvláštní smlouvě.
5.2. Pronájem kávovarů
• Kávovary jsou k dispozici pro dlouhodobý pronájem.
• Podmínky pronájmu jsou sjednávány individuálně ve zvláštní smlouvě.
• Servis a údržba kávovarů je zajištěna v rámci sjednaných podmínek spolupráce.
6. Reklamace a odstoupení od smlouvy
6.1. Záruka a reklamace
• Zboží má zákonnou záruku 24 měsíců pro spotřebitele.
• Reklamaci lze uplatnit e-mailem nebo písemně na adrese prodávajícího.
• Prodávající se zavazuje vyřešit reklamaci do 30 dnů od přijetí zboží.
6.2. Odstoupení od smlouvy
• Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, pokud se jedná o nákup spotřebitelem.
• Kupující je povinen zaslat zboží zpět na vlastní náklady.
• Po obdržení vráceného zboží bude kupujícímu vrácena kupní cena do 14 dnů.
7. Ochrana osobních údajů
7.1. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujících v souladu s platnými právními předpisy a Zásadami ochrany osobních údajů.
8. Řešení sporů
8.1. Kupující má právo na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).
8.2. Veškeré právní vztahy se řídí českým právem.
9. Závěrečná ustanovení
9.1. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv změnit obchodní podmínky. Nové podmínky se nevztahují na objednávky uzavřené před jejich účinností.
9.2. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1. 1. 2025.